Höst Hööks 2016

Jag har inte riktigt hunnit med att lista mina Hööks-favoriter för hösten. De är inte så många men lite fint fanns det. Allt nedan är väl inte favoriter heller men ja.
 
 
 
Detta är inte en favorit eller nåt jag vill ha. Det känns som en uppenbar & sämre kopia av en Hitch (som jag vill ha). Dock var ytterlöparen för sadelgjorden behändig måste jag säga.
 
 
 
Hööks har även börjat med stigbygelskydd nu tydligen. Dessas var inte snygga, finns betydligt roligare att hitta på Etsy.
 
 
 
 
 
Detta är fint tycker jag. Jag gillar sällan enkla schabrak men jag gillar roliga sömmönster. Alla färger var fina (finns i gul & grön också).
 
 
 
Denna finns även i rosa men det vet ni ju redan att jag köpt :)
Dessa två var också fina tyckte jag (& jag gillar normalt inte ens orange)
 
 
 
 
Det här är också fint. Inte snyggaste jag sett men väldigt mysigt med sammeten, och fint.
 
 
 
 
Tyvärr bara upp till 135cm av oklar anledning. WHY liksom?!
Det fanns även ett fint fleecetäcke men dels är jag tveksam till fleece över huvud taget pga den miljöinverkan det gör och dels för att Hööks har allmänt kass kvalité. Men fint är det ju.
 
 
 
Denna var SÅ fin, tyvärr är det bara nån skitplastborste med typ ett klistermärke på. Igen; WHY?
Men det är väl för att det är billigast att tillverka antar jag.