...japp

Herreguuu vad korkad kan jag bli.
Skrev "förstår inte denna allmänna skräck för svett" i en kommentar ang raka/inte raka häst i ett stort FB forum. Kom genast en som ansåg att jag tyckte att alla skulle göra som vi gör (hade jag inte skrivit), en som vred om mina ord till vad hen tyckte att jag skrivit och när jag lugnt och sansat försökte påpeka att svett inte var farligt eller dåligt kom "men vet du inte att det går mer salt ur kroppen då?!!" + länk till Hippsonartikel.

...*delete originalkommentar*
*backar långsamt ut ur rummet*

Ja jag får ju skylla mig själv men det är då fan vad folk ska bli kränkta för nåt de själva läser in i det en skrivit. Har ångest för att stå i kollektivstall igen. Fan vad det är skönt att det bara är vi i vårt stall. Och Thomas men han märks ju knappt då Brutus står som lösdriftshäst. Nä. Ingen som ska hålla på lägga sig i sånt de inte har med att göra. Det är SÅ skönt.

Lägga mig i tid var det ja. Sitter i badet. Gick relativt fort i stallet då det bara var att ta ut häst ur box & rida men sen julpyntade jag hemma och diskade en maskin.

Hämtade in hö i regnvåta kläder. Glamouren.

Linda

Jamen eller hur. Fast jag tycker det gäller ALLT man skriver på internet. Det är alltid folk som ska vrida på det och göra en till en hemsk människa vad det än må vara. Det är så jävla många som bara genast vet exakt allt om en och läser in tusen saker som man aldrig har uttyckt.
Och sen inte lyssnar för fem öre om man försöker förklara.
Jag gör ibland misstaget att skriva något på buke.
Jag ångrar det ungefär alltid.
Senast så var jag i princip en mördare för att jag var snuvig på jobbet... Hepp!

Svar: Verkligen! Skriver SÅ ofta kommentarer och backar sen utan att posta för jag orkar inte..