Ont i halsen

Jajjebus, lite stallfix och där bröt det halsonda ut. Då mockade jag ändå bara typ 2 kärror tot igår och diskade lite hinkar så på inget sätt speciellt fysiskt ansträngande (men lite), kände redan igår kväll att jag hade lite ont och lite mer idag, lite snorig. Så vi tar en vända till med vila dååå (förutom jobb) och ser om det tar bort skiten. Fast jag far nog och rider på onsdag ändå, och blir det inte värre äv det borde jag orka YinYoga torsdag, däremot ingen HotFLX pga temperaturen. Tänker att -14, träna i 38 grader och sen -14 igen inte är nån hit när jag har nåt i kroppen.

Visst är det lite irriterande med detta mellanting men hellre det än fullt sjuk iallafall. Hoppas bara jag klarar mig.

Snörvel. Två bilder på hur bra min tröja & mina nya örhängen från Claires matchar. Ingen plan utan jag tog den här tröjan i morse och insåg att mina till dags datum oanvända nya örhängen hade exakt samma färg! Försökte sminka typ samma färg på ögonen men vet inte om det framgår jättetydligt. Måste börja komma ihåg att jag kan blöta upp penslarna så pigmentet framgår mer.





Karoline

Örhängena är ju jättesöt :)
Halsont är så jäkla jobbigt, hoppas att du blir bättre snart.

Svar: Tack! Vad spännande att du har en akhal-teke!