Stalledräng

Haha alltså varför försöker jag ens styra upp mitt liv. Var supertrött ikväll och mockade säkert 8 kärror ur Mams superskitiga box & 3 ur Pärlans, bar in havre och sen var jag slut. Kerstin brukar alltid komma ut så jag ringde inte men när jag har klar hade hon och inte kommit och hon bara "jag trodde inte du var här eftersom du inte ringt" Haha alltså.. Image hade behövt gå men boxarna var skitiga och då var dwt ändå tre kvar så det fick räcka.

Efter förra veckans miss tänkte jag att jag skiter i lördagar och kör på söndagar men imorgon ville tydligen E helst slippa så ja då åker jag ut imorgon. Egentligen är det inget problem om det blir 4 dagar i veckan när jag har bilen och det gör inte så mycket bensinmässigt men haha ja nä bara roligt. 

Myste lite med Pärlan som vart sååå fin på Valla idag! Så kul! Hon är i så bra form nu, hoppas hon kommer med i nåt lopp snart.