Avstämning årsmål (Jan-Jun)

Det är faktiskt helt crazy att det snart är juni. 
 
- Köpa sminkbord (+ ev spegel om det inte ingår i sminkbordet)
- Inreda walk-in closeten
- Köpa NORNÄS sideboard till vardagsrummet
- Fixa nytt tyg till diskbänken 
- Hänga upp min Hunger Games-tavla
- Fixa ramar till Kentfotot + Bill Mudron-printsen + Honeyfotona (note to self: kolla måtten & gå till Gallerix)
- Köpa fototapet + hyra målare som kan tapetsera om fondväggen i sovrummet
- Leta efter en gammeldags träsoffa soffa till köket, helst med förvaring under
- Åka till Ullared med Carin
- Åka på Request Denied (OITNB-convention) (blev inställt)
- Spara ihop till 1. backup-pengar 2. engångskostnader häst 3. häst
- Köpa häst (Kommer inte hända i år)
- Nå min målvikt
- Lägga upp seriös träningsplan för mig själv
- Testa minst 5 nya SATS-klasser
- Yoga hemma
- Bli vegan igen
- Bli bättre på att använda kompostpåsarna 
- Läsa klart Wheel of Time
- Läsa alla böckerna i min "att läsa"-hög
- Komma förbi värld 5 i Super Mario World
- Hämta hem hårda kattburen från Anna & Tobias
- Försöka att inte påverkas av personer i min närhet (som jag inte kan få bort från mitt liv) som är bittra, kroniskt negativa och/eller energitjuvar.
 
Pengarelaterade målen är såklart svårt, när jag försöker spara och jag har inte kunnat spara alls detta år förutom typ nyss. Var nära att hitta en soffa men fixade inte skjuts. Var nära att köpa första inredningen till walk-in closeten men det sket sig. Träningen är det som inte heller kommit igång detta år. Motivationen har inte vart på topp efter att ha bromsats i 3 månader pga 2 förkylningar och en hjärnskakning och sen kommer jag inte igång nu efter, det är nån gång i veckan och alltid kul när jag gör det men jag har inte det där driven. Testat 1 ny klass (Prformance Mobility) men pga ovan är jag inte taggad att testa nytt just nu. Läser ingenting just nu och mm ja.
 
Det har vart en seg vår & sommar. Jag är inte superglad just nu då jag inte är frisk men hoppas det vänder när jag börjar må bättre,