Hööks vårfavoriter

Det dröjer några timmar till innan min häst är framme, beräknade ankomsten är klockan 22 (!) så jag gick från jobbet en timme tidigt i onödan men det var skönt också. Skulle laga mat men köpte chips och åt det, köpte också en mango som jag ska äta snart till Luficer och ev Walking Dead om jag hinner . Så jag får tänka på nåt annat än att stirra på klockan. 
 
På tal om tänka på annat; här är min favoriter ur Hööks vårkatalog;
 
För dyr för att jag kommer köpa den och sen ska den ju vara snygg "på riktigt" med, vilket inte alltid är fallet med Hööks. Men om den sitter bra och är snygg så absolut reamaterial.
 
 
Gillade passopalen på denna men hur skulle den se ut under en engelsk sadel?
 
 
Fanns även i en fin turkos färg, hade gärna tagit båda! Gillade verkligen denna. Har en liknande ljusrosa med annan häst.
 
 
 
Fanns i ljusblått också. Fint men kankse roligare om en har en fux? Hoppar nog denna även om jag gillade den och normalt vill ha allt Lena Furberg.
 
 
 
 
Gillar verkligen formen på detta, tyvärr lite trista färger, detta var det enda som var lite kul. Absolut vill ha!
 
 
 
 
Säkerhetsstigbygel Tech Stirrup som jag aldrig sett förr. Snygga! (& dyra..), fanns i flera färger.
 
 
 
 
Det ska en ge Hööks, kommer annat märke med cool design av nåt så är de inte långsamma med egen kopia.. ^^ Snygg efterapning av Rambos Sport cooler. Vill klämma lite på denna innan jag är helt såld, vill ju inte ha fleece och 500 lät farligt billigt. 
 
 
 
Halvhals-utetäcke (100g) Ultimate 100 Trinity
Jag är ju av allmän uppfattning om att alla Hööks egna täcken är skit, men måste ändå sätta favorit på att det kommer mer halvhalstäcken. Stilrent, lite trist färg, 900D ripstop. Klämvärt men mja. 
Louise

Angående vojlocken: den är med största sannolikhet gjord för engelska sadlar (en "islandssadel" är också en engelsk sadel - samma konstruktion och bom), och ser ut att vara skuren så att den passar islands- och dressyrmodeller. Så nemas problemas! :-D

Svar: Ah najs! Tack! :)