Mår bra

Det var det där med vila ja. Jag insåg att jag kommer vara i stallet mån/fre/sön (som vanligt), har nu yogat två fysiskt krävande pass tis/ons & på lördag ska jag bort hela dagen så.. en vilodag vore ju bra? Ingen YinYoga idag alltså.  


Supertrött idag, tror dock inte det är pga träning så mycket. Mest grådaskigheten. I världen som vädret. URGH. Ska och handla tacos och sen bara hem & ta det lugnt.

Men jag ser resultat av att träningen kommit igång. Inte så mycket på vågen men på kroppen. Mindre plufs & mer fasthet. Kan ha på mig ett par 40-byxor nu, och snart kjolen som jag köpte i USA 2015 (som jag aldrig använt sen dess). Det går åt rätt håll! Väldigt rädd att bli förkyld fortfarande men känner mig stark! Inget i Januari iallafall.

Ätit zink sen nyår och hoppas det verkligen boostar immunförsvaret som det sägs göra. Fick för första gången på ÅRATAL en zinkbristsfläck på en nagel runt nyår tror jag det var, och den har nästan helt försvunnit på en månad! Yay! Är också bra med tabletterna nu. B12 tar jag alltid på morgonen eftersom denr sug/tuggtablett, hinner jag tar jag MSM & zink hemma (annars tar jag med & tar de på jobbet till frukosten). Blivit mycket bättre med att ta D runt lunch och just nu även järn efter att jag gav blod. Heja mig!