Dagens middag

Vart så trött & haft lite aptit måndag/tisdag. Oklart varför egentligen. Kan vara stress men det är inte normala stressyndrom för mig. Anyways. Tränat på gym för första gången på en vecka (tog ju ut mig lite för mycket förra veckan), 75 minuter anti-gravity yoga. Exakt vad jag behövde, dessutom var det lite nya saker som var jättekul! Supernöjd. 


På väg hem; Gå igenom Twitter (ångest) & matplanera middag. Det är så bra med Lifesum, det är bara testa lite fram & tillbaka tills det blir bra. Vilket gjorde att lin middag blev; ris med Fry's chicken style bites stekta i mjölkfritt margarin & hot sauce, toppat med 25g valnötter (mitt bästa tips för att öka fett & protein utan för myclet kolhydrater) & B-jäst. Kanske inte ser så mycket ut föe världen men det var supergott! Försöker bli bättre på det där med middag, hoppas det håller i sig!

Nu ska jag se nån YouTube-video till och sen försöka somna i tid. Imorgon blir det vanlig yoga.