Slickepott

Jäklar vad fin Pärlan var igår! Vi hade knappt fyra ben på slingan innan hon började trava, sen travade vi i princip hela slingan, och sen två varv på rundbanan. Snabbt på Fornbodasidan och normaltempo på skogssidan. Och verkligen typ obehagligt travsnabbt. Är inte superförtjust i att rida snabbt i mörker för pannlampan gör bara so much om det inte är snö, men allt gick bra. Och hon var som sagt så fin. Kul!


För övrigt var hon extremt plockig och pillog innan, skulle ta i allt och kändes verkligen som en liten snorunge. Jag glömmer ibland att hon inte är äldre, jag började ju rida henne som femåring men inte ens då kändes hon som fem. Hon blir sju i år och det är ju inte så gammalt heller men hon känns så mycket äldre. Sen stod hon och slickade och slickade på min tröjärm huuuur länge som helst! Haha alltså.. :') 

När jag kom hem tog jag ett bad och sen slocknade jag som ett ljus, såg nästan i kors för att jag var så trött. Vilodag för mig idag, skönt!