Tagga Ullared!

Jag & Carin har bokat in en Ullaredsresa sista helgen i Juli (innan jag börjar jobba igen) och även om det känns lite cray-cray att åka dit mitt i högsäsong så är vi båda sjuuukt pepp på det! Först tänkte jag mest bara för hästsaker och kanske lite kläder, men kommer på mer och mer saker jag borde köpa, har slut på mycket basicsaker, borde köpa typ massa nya lakan osv sånt tråkigt liksom - perfekt där! Taggar alla Ullaredsvloggar och hauls på Youtube från i år, haha. Kom också på att jag ju gjort min egen haulvideo från när jag var där första & tyvärr hittils enda gången 2013. 
 
1: Ja jag säger Horse Mountain istället för Mounatin Horse, fick nån tillfällig sinnesförvirring :) och hade inget redigeringsprogram här
2: Ååååh finaste Effie <3 Så fin. Hon tyckte inte om Joe och kissade utanför i revirstrid så mycket att det inte var hållbart, hon fick ett nytt hem via Tasseland, ett jättefint katthem på Värmdö som tyvärr inte längre finns.
3: Åååååh saknar forever silverhandskarna! De var JÄTTEBRA, Hööks har typ den modellen fast svart nu. 
4: Rosa luddtröjan har börjat gå sönder vintern som var nu dvs hållt perfekt i 3 år. Tycker allt jag köpt där höll väldigt bra kvalité. 
 
 
Gjorde denna när jag börjat rida HerrHoney pga att min vanliga Honey (aka tjejHoney) skulle ut på foder. Aww. Ska iallafall bli kul att se om jag uppskattar hästavdelningen mer nu som ägare. Har en del saker jag "behöver" (= inte direkt behöver men bra att ha saker) och så vore det kanon om jag kunde hitta ett bra reflextäcke till i höst för det är en av de få måsten jag känner att vi saknar. Det är inga problem att låna Kerstins men det känns bättre med eget. HELST vill jag ha Rambos megasuperduper-reflextäcke men det känns inte prio ett just nu.
 
Kommer absolut en ny haul efter jag vart där igen (+ kanske vlogg?), då ska jag nog ta med även vanliga inköp också. Jag tror jag spelade in en "vanlig" också men jag postade aldrig den. Är ju så kul att se såhär flera år efter.