Tävling & kattshopping

Var funkis idag på ridtravardressyr. Sååå roligt o inspirerande. Jag satt i fiket vilket passade mig rätt bra för det var lugnt, och jag hade perfekt utsikt över ridbanan. Det var allt från unga till äldre och hästar som var allt från nybörjare till supervälutbildade. Så kul att se. 


Åt dock skit (glömde min smoothie i bilen), kaffe o fika fram till 18 då jag tryckte i mig wraps med ett helt paket Oumph. Sen slocknade jag av proteinshock och sen har min mage vart kaos. Ej så konstigt kanske. Glömde min väldigt nödvändiga tvättid gjorde jag också. Pöh. Nästa vecka är det iallafall en bonusdag ledigt, jag är ledig 1 juni veckan därpå och veckan därpå efter det 6 juni. Skönt! Och sen är det inte såå långt till semester (sista 2 i juli). Det enda - men så roligt! - jag har inbokat är att jag och Carin ska till Ullared sista helgen innan jag börjar jobba igen. Jaaaa! Pepp! Egentligen vet jag inte varför för jag behöver just inget (förutom grimmor) men ändå. Det dyker nog upp behov tills dess. Och så vet jag ju inte vad som finns där - det var ju där jag hittade min fina Hello Kitty-kattlåda.

Hämtade ut paket sen, beställt en liten förpackning Applaws till Joe för att se att det funkar innan jag beställer mer. Köpte även en kudde till honom. Han har faktiskt legat i den en gång redan men inte riktigt förstått tjusningen. Och så köpte jag en grej för att samla upp kattsand utan för lådan.