Min andra hemstad

Åh jag längtar så till London!


Jag & mamma åker sista November och kommer hem på söndagen, det blir perfekt. Sist vi var där var samma helg 2014, då var det första advent den helgen och jag vet att vi båda var lite off sen. Både jag & mamma är väldigt juliga, så att fira första advent hemma är speciellt. Men åh, det ska bli SÅ kul. Var som sagt tre år sedan vi var där en julhelg. 2015 var första året på extremt länge som jag inte ens var till London, jag hade ju Honey det året t o m sommaren och sen var jag i Portland den perioden. Och den veckan förra året var vi på Gran Canaria när mamma fyllde jämnt.

 

Jag var i London i Mars 2016, jag skulle på ett convention som blev inställt men åkte ändå och umgicks med mina kompisar och shoppade lite. Men det var i Mars så det känns som så extremt långt bort nu, i November kommer det ju nästan vara två år sen i alla fall. OK, dryga 1,5 men ändå länge! Ska bli så himla kul. Älskade London.


(null)


Selfridges julen 2014