Bättre ben, sämre ben

Igår & i förrgår har jag inte alls kylt och han har inte alls vart varm! Så skönt! Jag har ju köpt en hel hink kyllera som det inte alls gått mycket av så jag fortsätter på den när jag släpper ut i hagen.

Filo är väldigt uttråkad efter 1,5 veckas vila och är lite all over the place. Han är dessutom less på sin parhäst Stjärnan. Jag tror han tycker hon är för på honom, normalt sett går hon mer med Brutus. Samtidigt är det bra om Brutus är på ön för då räcker det extremt pyttiga som finns längre och även stödfodringen. Vi har ju silage och det bränner snabbt i värmen men det funkar bra att dela upp och lägga ut. Skönt det. Skönt också att båda är lättfödda..

Själv är jag också lite irriterad/trött i benen. Jag var lite mosig i benen när jag sprang i förrgår men sprang bort det så jag trodde det var för att jag gått i ballerinaskor för mycket på senaste. Dock hade jag bra träningsvärk efter i hela benen och kände lite i knäna. Det har blivit lite bättre igår men idag när jag joggade lite mot bussen kände jag ändå nåt i benen strax under knäna. Hm. Jag kanske måste vila mer mellan passen nu när jag springer längre. Hade tänkt springa idag men ska nog styrketräna istället så får jag se om jag kan springa antingen imorgon eller lördag kväll.

(null)
(null)

Bikiniväder igår kväll i stallet.