Lugn vecka + utflykt

Det blir en lugn vecka för Filo, vilket inte direkt är vad han behöver, för han är väldigt pigg just nu, men nu blir det så.

 Idag var jag tvungen att åka söder om stan efter jobbet för att få sålt min videokamera, jag fick den sålt för inte mycket under mitt inköpspris för två år sen så jag är nöjd, många har försökt pruta men jag har vart stenhård och inte brytt mig särskilt eftersom jag vet att den är efterfrågad hos folk som vill "bli nåt" inom YouTube (= många unga), och till slut hittade jag en. Vi fick inte ihop det med betalaningen men som tur var kunde hon ses. Är så HIMLA nojig med sånt, i synnerhet när det är dyrare grejer. Har helt slutat ta emot folk hemma och möts oftast bara för billigare saker för jag är så nojig att bli rånad på grejen. Men samtidigt vill jag ju få sålt. Så det var idag = inget rida.

Och på torsdag kommer Maria och behandlar vilket betyder ingen ridning den dan eller dagen efter. Jaja! Det får vi ta ikapp sen. 

Det blir (förhoppningsvis) lite åka av ändå helgen efter denna, isf åker jag & T & C med Brutus & Stjärnan och rider på Djurgården! Det vore kanonkul, och också skönt att de är med ifall han krånglar så vet jag att jag har extra händer. Kursen har ju inte riktigt hunnit komma igång än så vi har inte övat nåt mer och jag kommer inte göra det utan jag vill se vad två månader från transporten har gjort - sitter det kvar att han inte vill gå in eller går han på? Som alternativ skulle vi ju också kunna lasta Filo med Brutus och att jag kör Stjärnan. Men först måste jag få på vinterdäck på min transport och få ordning på min högerblinkers som krånglar. Jag hoppas dock det blir av för då blir det "kul" grej (rida ut) och ingen press.

(null)